Pahlawan Bertopeng


Baru-Baru ini, saya menontong acara gusti MyPW ( Malaysian Pro-Wrestling ) dengan memakai topeng Lucha Libre. Sudah lama saya berimpian memakai topeng pada acara gusti. Tetapi baru minggu lalu saya berjaya merealisasikannya. Puas.

Kawan kata, "Rugi pakai topeng. Nanti masuk TV, orang tak cam kita." Saya langsung tak rasa begitu. Alang-Alang masuk TV, biarlah kelihatan 'outstanding' dan nampak perkasa. Saya tak kisah orang tak nampak muka saya, apa yang penting, saya mahu hidup di alam fantasi buat seketika pada event seperti ini.

Apabila saya memakai topeng gusti, seolah-olah saya berada di dunia gusti yang sebenar. Dunia gusti yang orang kata 'fake' itu automatik menjadi sangat 'real' pada saya apabila mengenakan topeng gusti. 'Feeling' dia rasa semacam. Saya menjadi lebih bersemangat untuk memberi sokongan dan boo pada ahli gusti yang buat persembahan.

Saya bercadang, akan terus memakai topeng pada acara-acara gusti akan datang. Hehe




Gambar saya bersama rakan-rakan dari Lalang Squad. Kami duduk di barisan pertama dan menyediakan pelbagai sepanduk gusti bagi mengandakan keseronokan menonton gusti.



No comments:

Post a Comment